Loading

Am uitat parola   |   Nu ai cont? Inscrie-te 

Prezentare Confidentialitate

Forum NaturaPlant

NaturaPlant.ro

Discuta si citeste acum despre produse naturiste, cure de slabire, celulita, ejaculare precoce,potenta,sani frumosi si despre multe alte afectiuni.
Acum este 30 Sep 2014, 18:50

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: erectia, o problema fizica sau psihica?
MesajScris: 16 Iul 2011, 13:06 
Neconectat

Membru din: 16 Iul 2011, 12:47
Mesaje: 1
salut.anul trecut m-am operat de varicocel stang.cand a inceput sa se
umfle testicolul au aparut problemele de erectie care au ramas si dupa
operatie.timp in care penisul sa micsorat si sa subtiat, au aparut
dureri pe te miri unde, testicul, rinichi, mijloc, abdomen, picior
sting sau testicul drept.de cand sa umflat testicplul si pina m-am operat nu am facut sex, nu aveam erectie deloc.( 6 luni)cind am facut sex a fost cu pastila, ca nu mergea deloc.am fost la urolog si mi-a dat tratament pentru
tot felul de infectii, in momentul asta iau pentru litiaza si pentru
prostatita...cred?...xatral si cystone.am facut un ecograf si acolo a
iesit la prostata...calcificari periuretrale, vezica, cu pereti
ingrosati 1.3 cm si la un rinichi, sinus neomoge.duminica am facut sex
fara
...sa am erectie :)...erectia am avut cu citeva momente inainte de
ejaculare,dupa ejaculare a murit cirnau instantaneu, cind am ejaculat
au aparut usturimi in penis si pe partea stinga cumva la jumatatea
dintre taietura de la operatie si testicul...si in fund :), usturimi
care le aveam si dimineata.usturimi am si dupa ce urinez..am abdomenul
cam...prea umflat, zic eu.ce ma intereseaza pe mine, erectia.care e
problema.duminica in juma de ora nu am avut nici macar un zvic ...si
crede-ma ca a fost stimulat penisu :).nus ce sa iti mai spun.am mai observat
problema cu erectia cand luam tratament pentru epilepsie(
carbamazepina). nu mai fac tratament de citiva ani(cred ca 8 ani).eu habar nu am ce sa fac sau
unde sa ma duc, pina acum am fost la urolog si mia dat tratament doar
pe baza unor intrebari si raspunsuri.vreau analize, recomanda-mi un
set.cateodata am senzatia ca am o piatra in loc de testicul, nu ma
doare, nu este tare e doar o senzatie.astept cateva intrebari de la
tine, poate mai sunt aspecte sau simptome care mie nu imi vin acum in
cap.luni
am facut sex, nu am avut erectie decit dupa ce am luat o pastila daia,
dar surpriza, nu am reusit sa ejaculez.asa ca am facut sex pina m-am
plictisit...probabil de la pastila.marti, iar sex...maxim un minut.care e
problema?daca imi poti pune cateva intrebari, poate mai sunt aspecte
de
care eu nu imi dau seama acum cand scriu.daca iti poti forma o parere,
din informatiile de mai sus si imi poti spune ce fel de analize sa fac
la singe, urina, hormoni...poate exista o analiza ceva care sa imi
spuna daca nervii functioneaza cum trebuie,circulatia singelui in zona cu pricina.daca problema vine de la prostatita ce as putea face sa am erectie pina se rezolva infectia sau ce e acolo?.spune-mi ce analize sa fac inainte de a ma duce iar la urolog?crezi ca probleme cu capu?au fost perioade cam lungi in care nu am facut sex, si nu am avut o relatie din cauza lipsei erectie.am considerat ca nu are rost sa caut sa am o relatie sa nu ma implic in nimic pina nu rezolv problema.mi-a fost tare teama de un esec,de o respingere.nici in momentul asta nu am o relatie.chestia de mai sus cu cele 3 zile in care am facut sex, e doar o aventura, sau poate oportunism:).mesajul asta e copy-paste, ca sa iti faci o idee despre problema mea.multumesc


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum

Căutare după: