Loading

Am uitat parola   |   Nu ai cont? Inscrie-te 

Prezentare Confidentialitate

Forum NaturaPlant

NaturaPlant.ro

Discuta si citeste acum despre produse naturiste, cure de slabire, celulita, ejaculare precoce,potenta,sani frumosi si despre multe alte afectiuni.
Acum este 31 Oct 2014, 14:18

Ora este UTC + 2 [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 5861 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 587  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: CANCER PULMONAR GR.4 METASTAZAT
MesajScris: 31 Ian 2011, 15:19 
Neconectat

Va multumesc din suflet !! Ne-au mai ramas medicamente ,inca nu ne-am apucat sa facem ordine dar cand vom face am sa anunt ce medicamente ne-au ramas de la el si le voi dona din inima celor care au nevoie de ele.Stiu ca sunt medicamente scumpe si decat sa le duc inapoi la farmacie,prefer sa le donez,asa imi mai usurez suferinta.

Sus

MesajScris: 31 Ian 2011, 19:06 
Neconectat

Valiza...imi pare tare rau ..intr-o zi imp pt mine ..azi fac 32 de ani...ca trebuie sa scriu asemenea cuvinte...Dumnezeu sa-l ierte si voua sa va dea multa putere sa mergeti mai departe!!!
Sanatate si putere celor ramasi sa lupte!
Diana

Sus

MesajScris: 31 Ian 2011, 19:58 
Neconectat

VALITZA ,sunt alaturi de tine ,te imbratisez si Dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca pe tatal tau.
Cineva mi-a spus cu ceva timp in urma cand plangeam la aflarea vestii ca mama are cancer , NU POTI TRAI VIATA ALTCUIVA si oricat de mult il iubesti exista o limita pana la care poti merge .Gandeste-te ca este cu voi ,gandeste-te la toate momentele frumoase pe care le-ati petrecut impreuna si gandeste-te ca odata va veti intalni .
Si chiar daca lacrimile curg ,zambeste-i.

Sus

MesajScris: 31 Ian 2011, 22:03 
Neconectat