Loading

Am uitat parola   |   Nu ai cont? Inscrie-te 

Prezentare Confidentialitate

Cum cumpar

5 pasi simpli pentru a comanda on line:

Pasul 1 – Gasirea produselor dorite

Folosind meniul din stanga, navigati prin lista de afectiuni in functie de care sunt recomandate produse.

Pasul 2 – Adaugarea produselor in cos

Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra apasati pe numele produsului afisat si veti intra in pagina sa de prezentare. Pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi apasati butonul "Cumpara".

Pasul 3 - Vizualizarea/Editarea cosului de produse

In cosul personal veti vedea pretul total al comenzii, fiind adaugate si taxele de livrare. Daca doriti sa mai adaugati produse in cos apasati pe link-urile "Pagina anterioara" sau "Home". Pentru a va intoarce la cos fara a mai comanda nimic aveti la dispozitie butonul din dreapta sus disponibil de pe orice pagina "Vezi cosul". Cand ati terminat de adaugat produse in cos apasati butonul "Comanda".

Pasul 4 - Completarea datelor personale

Pentru validarea comenzii, trebuie sa introduceti datele de autentificare, respectiv e-mailul si parola dumneavoastra. In caz ca nu aveti cont puteti sa va creati unul in cateva secunde din sectiunea "Optional". Daca totusi doriti sa comandati fara a va crea un cont, sariti peste campurile optionale.

Apoi alegeti modalitatea de plata si modalitatea de livrare dorite.

Daca aveti observatii va invitam sa completati acest camp.

Pasul 5 - Verificare si comanda

Verificati datele completate si continutul facturii iar apoi apasati butonul "Comanda" astfel incat comanda facuta va intra in baza noastra de date alaturi de datele personale.

Cum primesc produsele si cum le platesc?

In cazul livrarii la domiciliu prin curier produsele ajung in aproximativ 3 zile, intre orele 09:00-17:00, si le puteti plati in momentul primirii coletului sau on line cu cardul.

In cazul ridicarii produselor de la magazin veti primi un mail din partea noastra in care va vom confirma daca produsele sunt pe stoc si apoi puteti merge sa le ridicati.

Cat sunt taxele de livrare?

19 ron

In ce situatii mi se restituie banii sau mi se inlocuiesc produsele?

Clientul poate cere returnarea banilor sau retrimiterea unui alt produs care sa il inlocuiasca pe cel cu probleme in urmatoarele cazuri:

- produsele au avut de suferit de pe urma transportului (continutul a curs sau cutia/sticla in care este ambalat produsul a fost sparta);

- produsele primite nu sunt aceleasi cu cele care au fost comandate pe site;

- termenul de garantie inscriptionat pe produs nu depaseste durata tratamentului mentionata pe produs (maxim o luna).

Despagubirile nu pot fi mai mari decat valoarea produselor. Firma poate cere returnarea produsului cu probleme inainte de trimiterea despagubirilor.

Pentru nelamuriri ne puteti contacta pe adresa email sau la numarul de telefon : 0744 31.84.14 (Apelabil luni - vineri intre orele 10:00 - 18:00).